פירוט שירותי ניהול דירת נופש

שירותים הכלולים בחבילת השירות:

  • תחזוקת מערכות:
    • אינסטלציה- מים, ביוב כלים סניטריים
    • חשמל
    • מערכת הולכת גז
    • מזגנים- כולל החלפת מזגן במידה ולא ניתן לתקן
    • דלת כניסה (צירים ומנגנון נעילה)
    • דלתות פנים (צירים ומנגנון נעילה)
    • תריסים
    • החלפת מנורה
    • דוד מים חמים- כולל החלפה במידה ולא ניתן לתקן
    • קולטי שמש- כולל החלפה במידה ולא ניתן לתקן
  • ניקיון הבית עד שלשה ימים לפני הגעת המשפחה הנופשת
  • קניות, סידור מצרכים בארונות מטבח, סידור מצרכים במקרר
    • הגעה יממה לפני הקניות, הפעלת המקרר כדי שהמוצרים יוכנסו למקרר כאשר הוא פועל וקר.
    • תשלום עבור המצרכים ייגבה בנפרד בהתאם לעלות המוצרים. התשלום ישולם על פי הנקוב בקבלה של הקניות ללא עמלה.
    • באחריות הלקוח להעביר רשימת קניות מדויקת.

שירותים בתשלום נוסף:

*  עבור השירותים הבאים חברת הניהול תנהל את הטיפול אך העלות בעלי מקצוע וחלפים אינם כלולים בחבילת השירות ועבורם ייגבה תשלום נפרד:

  • רטיבות שאינה נגרמת מנזקי צנרת מים או ביוב *
  • תיקוני טיח וצבע בגין רטיבות שאינה נגרמה מנזקי צנרת מים או ביוב *
  • חידוש רובע *
  • צביעה באמצע תקופה *
  • תיקוני נזק/שבר *
  • תחזוקת רהיטים, ציוד חשמלי ואלקטרוני (מלבד מזגנים) וציוד נייד אחר
  • מערכות סולאריות (שאינן קולט שמש לחימום מים)
  • גינון וצנרת גינה
  • דמי טיפול תקלות נזק *
  • נזק לצנרת מים, צנרת מיזוג, קווי חשמל וכל נזק כתוצאה מקידוח או התקנה לקויה של הדייר או הלקוח *
  • הצפה הנגרמת מצד שלישי (שכן/עירייה) *
  • הדברת מזיקים/הרחקת יונים *
  • פתיחת סתימות *
  • איטום גג שטוח/ מרפסת
  • חידוש וצביעת פרגולה, דקים
  • רטיבות/נזילות מצד שלישי כדוגמת גג משותף או צד שכן קיר/תקרה משותפים *
  • נזקי שריפה
  • נזקי רעידת אדמה
  • שינוי צנרת, חשמל, ניקוז בעת החלפת דגם מזגן (לדוגמה בהחלפת מזגן רצפתי למזגן עילי) *
תחזוקת דירת נופש, תיקון תקלות בדירת נופש עם משכיר פלוס זה אפשרי, שירות ומענה טלפונית אנושי 24/7

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן