עוברים לדיור מוגן, נדרש לדאוג לנכס שלכם, משכיר פלוס תנהל את הנכס עבורכם

שירות לאנשים שעוברים לבית מוגן

ההורים עברו לבית מוגן, מי ינהל את הבית שלהם?

אחד הילדים? אולי החתן/הכלה? השכן?

השירות כולל ניהול, תחזוקה, קשר עם הרשויות, מציאת דיירים וכו'.

לכם זה קושי            

עבורנו זאת משימה

תנו למומחים לטפל בנכס!

מה כלול בשירות?

  • סקר ראשוני, בדיקת תקינות, תיעוד מפורט וצילומי וידאו
  • טיפול בתקלות שוטפות- ללא תשלום נוסף
  • החלפת מזגן/דוד/קולט/מנעול/שירותים במקרה שלא ניתן לתקן-ללא תשלום נוסף
  • טיפול מול בעלי מקצוע, הזמנה, תיאום, ליווי, תשלום ואחריות
  • דיווח בעת טיפול בתקלה לבעל הנכס- רק במידה ויהיה מעונין בכך
  • שקיפות מלאה- שליחת דו"ח מסכם שנתי
  • פתיחת תקלה 24/7
באמצעות השירות תזכו לביטחון, תשואה קבועה, שקט נפשי,  זמן להמשיך את שגרת החיים ולאתר את הנכס הבא.

תחזוקת מערכות:

חבילת השירות כוללת תיקון תקלות ללא תשלום נוסף כמפורט:

  • אינסטלציה- מים, ביוב כלים סניטריים
  • חשמל
  • מערכת הולכת גז
  • מזגנים-  לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
  • דוד מים חמים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
  • קולטי שמש- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
  • דלת כניסה (צירים ומנגנון נעילה)
  • דלתות פנים (צירים ומנגנון נעילה)
  • תריסים
  • מערכות שער חשמלי, אינטרקום עבור בית פרטי- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!

*  כניסת מערכת לחוזה השירות מותנית שהמערכת נבדקה ותקינה במועד כניסת הדירה לשירות.

* חבילת שירות זו כוללת חבילת שירותי ניהול דירה מושכרת

שירותי ניהול

טיפול וייצוג מול וועד הבית, הדיירים והשכנים.

  • תהליך החלפת דיירים
    • בדיקה וליווי תהליך פינוי דייר מפנה
    • קריאת מונים והעברת חשבונות בין דיירים
    • בדיקת דירה בתום תקופת דייר והפקת דו"ח
    • קליטת דייר חדש
    • תיעוד של הנכס והפקת דו"ח
  • ניהול וטיפול בתקלות/בעיות שאינן חלק משירותים הכלולים בחבילת שירותי תחזוקה:
    • הזמנה וטיפול מול בעלי מקצוע, ליווי (בעת הצורך). עבור תקלות אלו ישלם בעל הנכס בגין עבודה וחלפים ישירות לבעל המקצוע, שירותי הניהול כלול בחבילת השירות.

לא השכרת לא שילמת- לא ייגבה תשלום בתקופות בהן הנכס ריק!

שירותים ניהול בתשלום נוסף:

*  חברת הניהול תנהל את הטיפול במסגרת שירותי הניהול אך עלות לבעלי מקצוע וחלפים יחולו על הלקוח

  • רטיבות שאינה נגרמת מנזקי צנרת מים או ביוב*
  • תיקוני טיח וצבע בגין רטיבות שאינה נגרמה מנזקי צנרת מים או ביוב.*
  • חידוש רובע*
  • צביעה*
  • תיקוני נזק/שבר*
  • תחזוקת רהיטים, ציוד חשמלי ואלקטרוני (מלבד מזגנים) וציוד נייד אחר שבבעלות הלקוח
  • מערכות נוספות שאינן ברשימת המערכות הכלולות בשירות כדוגמת מערכות סולאריות (שאינן קולט שמש לחימום מים), מערכות בית חכם ואחרות.
  • גינון, מערכות צנרת גינה, מחשב השקיה ואחרות
  • טיפול תקלות נזק
  • נזק לצנרת מים, צנרת מיזוג, קווי חשמל וכל נזק כתוצאה מקידוח או התקנה לקויה של הדייר או הלקוח
  • הצפה הנגרמת מצד שלישי (שכן/עירייה)*
  • רטיבות/נזילות מצד שלישי כדוגמת גג משותף או צד שכן קיר/תקרה משותפים*
  • הדברת מזיקים/הרחקת יונים*
  • פתיחת סתימות*
  • סוללות לשלט*
  • איטום גג שטוח/ מרפסת*
  • נזקי שריפה/נזקי רעידת אדמה
  • הוצאות בגין שטח משותף, בגין מערכות משותפות בבניין דירות.
  • שינוי צנרת, חשמל, ניקוז בעת החלפת דגם מזגן (לדוגמה בהחלפת מזגן רצפתי למזגן עילי)*
  • קריאה שנבעה מתחזוקה לקויה*
  • החלפת מנורה*

/ 5.

נשמע מעניין? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
דילוג לתוכן