שאלות ותשובות

בכל בעיה, שאלה או תקלה הדייר פונה למשכיר פלוס בטלפון, אפליקציה או באתר, הדייר לא נדרש לפנות לבעל הדירה כלל.
החברה תספק שירות ותטפל בכל התקלות שיתגלו בנכס. רוב התקלות מתרחשות במערכות הנכללות בעלות השירות עליהן בעל הנכס לא נדרש לשלם, גם לא השתתפות עצמית, תקלות שלא נכללות ברשימת המערכות יטופלו אך בעל הנכס ישלם עבור בעל המקצוע והחלפים.
במידה ודוד המים התפוצץ ולא ניתן או לא כדאי מסיבות שונות לתקנו, יותקן במסגרת השירות דוד לחימום מים חדש. עלות הדוד וההחלפה כלולה בעלות השירות. בדומה גם עבור קולט שמש, מזגנים, מנגנונים של דלתות, חלונות ותריסים.
דירה המבוטחת לנזקי צנרת בחברת ביטוח תקבל הנחה בדמי השירות החודשיים. במסגרת שירותי הניהול של הנכס חברת משכיר פלוס תנהל את הטיפול מול חברת הביטוח במקרה של תקלה ותשלם עבור ההשתתפות העצמית.
חלק מהפניות נפתרות טלפונית לאחר בירור ראשוני קצר. לדוגמה סוללות חלשות בשלט מזגן. הצוות של משכיר פלוס מיומן למכיר את מערכות הדירה כדי לסייע.
נציג החברה מתאם מול הדייר המפנה ומול הדייר הנכנס, מבצע מולם נוהל החלפת דיירים בו נבדק הנכס לפני הפינוי, מוודאים שהדייר המפנה משאיר את הנכס לפי ההסכם, מתעדים את הנכס המפונה, מעבירים את החיובים ברשויות על שם הדייר הנכנס, מדריכים את הדייר הנכנס ומברכים אותו בשהות נעימה.
התשלום של הדיירים עובר ישירות לבעל הנכס ללא התערבות משכיר פלוס. ניתן לרכוש שירות הבטחת תשלומים בו אחריות התשלומים מנוהלת ומפוקחת ובמקרה זה בעל הנכס יקבל תשלום גם במקרה בו הדייר יפסיק לשלם, במקביל יופעל נוהל משפטי לפינוי הדייר והחלפתו בדייר חדש וכל זה כלול בשירות הבטחת תשלומים.
תפקידם של שירותי הניהול והתחזוקה לאפשר לך בעל הנכס להמשיך בשגרת חייך ואנו מטפלים במקומך במטלות השונות מול הדייר. במידה והדייר פונה איליך אתה יכול להפנות אותו אילינו או לבקש מאיתנו לטפל בבקשתו ישירות.
הסכם השכירות נחתם בין בעל הנכס לבין הדייר כפי שהיה עד כה. במידה ונדרש סיוע חיצוני נשמח לסייע וכן להציע שירותי ליווי והבטחת הכנסה.
כחלק משירותי הניהול אנו נטפל בתיקון, כלומר נזמין ונתאם בעל מקצוע, אך העלות של העבודה והחלפים תחול על בעל הנכס או הדייר בהתחייבות מראש.
דילוג לתוכן