הסכם שירות ניהול ותחזוקה לדירה מושכרת

לקוח יקר,

התפיסה שלנו לדאוג לשקט נפשי עבורך, לדאוג לטיפול בתחזוקת הנכס ולשביעות רצון מלאה שלך ושל הדיירים.

לתשומת ליבך,

  • כתב שירות זה נוסח בלשון זכר בלבד למען הנוחות, ואולם הכתוב מכוון באופן שווה לזכר ולנקבה.
  • כתב שירות זה מהווה הסכם בינך לבין חברת "משכיר פלוס בע"מ "
  • כתב שירות זה והתנאים המפורטים להלן נערכו בהתאמה לנכס ובכפוף לתנאים ולסייגים המפורטים בו.
  • פניה לכל גורם אחר מלבד חברת "משכיר פלוס בע"מ" לצורך קבלת שירות על פי הסכם שירות זה לא תזכה אותך בהחזר הוצאות או בכל תשלום אחר, אף אם היית זכאי לקבל את השירות ללא תשלום לו היית פונה ל"משכיר פלוס בע"מ".
  • השירות לדירה ומערכותיה מותנית בקיום התנאים וההוראות המפורטים להלן.
  • אין השתתפות עצמית עבור תיקון תקלות בהתאם להסכם זה (מלבד מקרים חריגים המפורטים בסעיף 3)
  • בנספח להסכם זה יפרטו המערכות בנכס בגינן יינתנו שירותי ניהול ותחזוקה יחד או לחוד, על מנת להביא את המערכות/המכשירים לפעילות תקינה
  • השירות יינתן ע"י עובדי החברה ו/או קבלני משנה מטעמה

הגדרות:

  • "החברה" – חברת משכיר פלוס בע"מ המספקת שירותי ניהול ותחזוקה
  • "הלקוח" – בעל הנכס/המשכיר הרוכש את שירותי החברה
  • "הדירה"- דירת מגורים או בית מגורים או יחידת דיור בכתובת המפורטת בהסכם זה
  • "הדייר" – הדייר/השוכר הגר בנכס של הלקוח ורשאי להזמין שירותי ניהול ותחזוקה בהתאם להסכם זה

לקבלת שירות מקצועי, אמין ומהימן, אנו ממליצים לך לפנות למוקד השירות באמצעי הקשר המפורסמים.

1. מסגרת השירות:

במסגרת הסכם שירות אחזקה זה, החברה אחראית לניהול הנכס ולתיקון תקלות במערכות שיפורטו בהסכם על פי טבלת השירותים וסייגים נוספים המפורטים.
אופן התיקון יקבע ע"י החברה נותנת השירות, במקרים חריגים או שנדרש אישור תשלום מעבר לשירות יידרש אישורו של בעל הנכס מראש. במידה ולא ניתן לתקן את התקלה או לא כלכלי תוחלף המערכת בחדשה בעלי אותן תכונות עיקריות- בהתאם לרשימת המערכות הנכללות שירות החלפה בסעיף 6.
נותן השירות יתקן וככל הנחוץ יחליף כל חלק הטעון החלפה, על מנת להביא את המערכות/המכשירים לפעילות תקינה.

2. תחילת השירות ותקופת אכשרה

בתחילת ההתקשרות יבוצע סקר בנכס ובו ירשום נציג החברה פירוט אודות כל המערכות בדירה כולל נתונים, תמונות, סרטונים, מסמכים וכל מידע נוסף נחוץ כדי לשקף את מצב המערכות עם כניסת הנכס לשירות. סיכום סקר יישלח ללקוח ולדייר וכן יישמר במערכת הניהול של החברה. במידה ומערכות מסוימות לא ימצאו תקינות במהלך סקר הנכס הלקוח יקבל דיווח על כך. כתב השירות יחול רק על מכשירים שהיו תקינים במועד תחילת תקופת השירות.
הכיסוי עבור תחזוקה ותקלות ייכנס לתוקף לאחר תקופת אכשרה של 14 יום מיום רכישת הכיסוי/סקר דירה (המאוחר מבניהם), בתקופה האכשרה עלות עבודה וחלפים בגין תקלות ישולמו ע"י הלקוח, עם זאת בתקופה זו יינתנו שירותי ניהול של הנכס גם עבור הזמנה ותיאום בעלי מקצוע.
השירות יסופק ויימשך כל עוד משולם תשלום חודשי בתחילת כל חודש שירות.

בעת סיום חוזה ועזיבת דייר החברה לא מחויבת לנהל חובות או התחייבויות של הצדדים בניהם קודם כניסת הדירה לשירות שאינם מצוינים החוזה.

3. האם ישנם חיובים כלשהם עבור התיקונים המבוצעים בנכס?

התיקונים הכולל חלפים ועבודה תתבצע על חשבון החברה במסגרת הסכם השירות ללא חיוב וללא השתתפות עצמית של בעל הנכס עבור המערכות המפורטות בסעיף 6 לרוכשים חבילת שירות "ניהול ותחזוקה דירה מושכרת" או שירות "משכיר++".

סייגים:

  • בנכסים בהם צנרת המים עשויה ממתכת, האחריות במסגרת שירות זה תכסה עד שני תיקונים לקו מים ממתכת לכל תקופת השירות.
  • השירות יכסה תקלות בעלות מצטברת של 10,000 ₪ כולל מע"מ בשנת שירות, מעבר לסכום זה יידרש הלקוח להשלים את עלות השירות בגין עבודה, חומרי גלם וחלפים.
  • במידה והדייר/הלקוח יפעילו את שירותי החברה בגין תקלות או שירות אחר מעל ל-5 ביקורים בדירה במהלך שנת שירות, בגין כל ביקור נוסף תשולם השתתפות עצמית של 150 ₪ כולל מע"מ.
  • במידה ויידרש מנוף או ציוד מכני כבד לצורך תיקון תקלה, הלקוח יישא בעלותם.
  • במידה ותידרש עבודה בגובה העולה על 3 מטרים הלקוח יישא בעלות תוספת עבודה בגובה.
  • במידה ותדרש עבודה על גג רעפים או מיקום אחר שאינו מאפשר גישה בטוחה, הלקוח יישא בעלות תוספת לגישה בטוחה או עלות ציוד הרמה.
  • החברה תהיה זכאית לחייב את הלקוח עבור קריאות שירות בהם הגיע בעל מקצוע ולא נמצאה תקלה. החיוב יהיה מהקריאה השניה בה לא נמצאה תקלה בגין כל הקריאות הקודמות בנושא זה.
  • ניהול הנכס מול רשויות יינתן בכפוף לייפוי כח שיספק הלקוח לחברה.
    • שירותי הניהול עבור הנושאים הבאים אינם כלולים בחבילת הניהול הבסיסית: שיפוץ הנכס או הבניין, פרוייקט תמ"א 38 או פינוי בינוי.

4. חלקי חילוף:

נותן השירות יהיה רשאי להשתמש בחלקי חילוף חלופיים שווי ערך.

5. צמצום הנזק:

במקביל לדיווח לחברתנו ועד לקבלת שירות ופתרון התקלה, באחריות הלקוח/המשתמש לפעול לצמצום והקטנת נזקי תקלה, לדוגמה בתקלות הצנרת מים וביוב, כאשר לרוב, מדובר בסגירת ברז המים הראשי השייך לדירתך.

במקרים חריגים, כאשר נדרשת עזרה של בעל מקצוע ומסיבה כלשהי לא ניתן היה ליצור קשר עם חברתנו, יש להקפיד אך ורק על ביצוע פעולות דחופות בלבד שנועדו לעצור נזקים הנגרמים ממים.

6. שירותים הכלולים בחבילת השירות:

*  כניסת מערכת לחוזה שירות תחזוקה מותנית שהמערכת נבדקה ותקינה במועד כניסת הדירה לשירות.

  • תחזוקת מערכות:
    • אינסטלציה- מים, ביוב כלים סניטריים
    • חשמל
    • מערכת הולכת גז
    • מזגנים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
    • דוד מים חמים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
    • קולטי שמש- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
    • מערכות שער חשמלי, אינטרקום עבור בית פרטי- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
    • דלת כניסה (צירים ומנגנון נעילה)
    • דלתות פנים (צירים ומנגנון נעילה)
    • מטבח (צירים, ידיות ופירזול)
    • תריסים
  • שירותי ניהול:
    • טיפול וייצוג מול וועד הבית, הדיירים והשכנים.
    • תהליך החלפת דיירים
      • בדיקה וליווי תהליך פינוי דייר מפנה
      • קריאת מונים והעברת חשבונות בין דיירים
      • בדיקת דירה בתום תקופת דייר והפקת דו"ח
      • קליטת דייר חדש
      • תיעוד של הנכס והפקת דו"ח
  • עבור ניהול תקלות/בעיות שאינן חלק משירותים הכלולים בחבילת שירותי תחזוקה (המפורטים בסעיף 6) משכיר פלוס בע"מ תדאג להזמין בעל מקצוע ולייצג את בעל הנכס, ללוות (בעת הצורך), עבור תקלות ועבודות אלו ישלם בעל הנכס בגין עבודה וחלפים, שירותי הניהול כלול בחבילת השירות.

7. שירותי ניהול בתשלום נוסף:

*  להלן שירותים עליהן יקבל הלקוח שירות ניהול אך יידרש לשלם עבור העבודה והחלפים:

    • החלפת מנורה*
    • רטיבות שאינה נגרמת מנזקי צנרת מים או ביוב*
    • תיקוני טיח וצבע בגין רטיבות שאינה נגרמה מנזקי צנרת מים או ביוב.*
    • חידוש רובע*
    • קריאה שנבעה מתחזוקה לקויה*
    • צביעה*
    • תיקוני נזק/שבר*
    • הדברת מזיקים/הרחקת יונים*
    • פתיחת סתימות*
    • הצפה הנגרמת מצד שלישי (שכן/עירייה)*
    • סוללות לשלט*
    • רטיבות/נזילות מצד שלישי כדוגמת גג משותף או צד שכן קיר/תקרה משותפים*
    • איטום גג שטוח/ מרפסת*
    • שינוי צנרת, חשמל, ניקוז בעת החלפת דגם מזגן (לדוגמה בהחלפת מזגן רצפתי למזגן עילי)*
    • קריאה שנבעה מתחזוקה לקויה*
    • קריאת שווא

*  להלן שירותים שלא כלולים בשירותי הניהול:

  • נזקי שריפה או נזקי רעידת אדמה
  • הוצאות בגין שטח משותף, בגין מערכות משותפות בבניין דירות.
  • נזק תשתיות כדוגמת צנרת מים, צנרת מיזוג, קווי תקשורת או חשמל וכל נזק כתוצאה מקידוח או התקנה לקויה של הדייר או הלקוח

8. שירותים נוספים בתשלום נוסף:

9. סיום הסכם שירות:

הלקוח יוכל לסיים את הסכם השירות בהודעה מוקדמת בכתב במהלך החודש ועד שני ימי עבודה לפני תום חודש השירות.
החוזה יסתיים בפועל בתום החודש, כלומר הלקוח יזכה לקבל שירות עד היום האחרון של אותו חודש שירות עליו שולם השירות גם לאחר הודעה על הפסקת השירות.
עם קבלת בקשה להפסקת שירות, ההסכם יהיה בתוקף עד סוף החודש עליו משולם השירות ולא יתקבל זיכוי על תקופת השירות שנותרה.

  • במידה ובוצע תיקון כלשהו בנכס במחיר העולה על 1500 ₪ (לפי חשבונית בעל המקצוע כולל מע"מ) והלקוח יבקש להפסיק את השירות, עליו להודיע על כך 90 ימים מראש (או לחילופין לשלם עבור התקופה).
  • במידה ובוצע תיקון כלשהו בנכס במחיר העולה על 2500 ₪ (לפי חשבונית בעל המקצוע כולל מע"מ) והלקוח יבקש להפסיק את השירות, עליו להודיע על כך 120 ימים מראש (או לחילופין לשלם עבור התקופה).

10. הקפאת השירות:

עבור תקופה בה אין שוכרים החברה תקפיא את השירות, לא תגבה תשלום ולא תספק שירותי ניהול ותחזוקה. בעת כניסת דיירים חדשים השירות יחודש וכן התשלום בגין השירות. באחריות הלקוח לעדכן כניסת דיירים. תקופת ההקפאה מוגבלת לעד-6 חודשים. הקפאת השירות תתאפשר במידה והנכס ריק מעל ל-15 ימים רצופים.

11. השירות אינו מכסה טיפול ו/או כיסוי תקלות או נזק שנגרמו כתוצאה מאחד או יותר מהגורמים הבאים:

רעידת אדמה, מלחמה, פעולות איבה או חבלה, אסון טבע, מרד, התקוממות צבאית או עממית, תקלות או הפרעות ברשת החשמל, תקלות הנגרמות מרשת החשמל, טיפול על ידי אדם שלא הוסמך לכך, שריפה, אדם שאינו פועל על פי דין, שבר/נזק.

12. זמינות:

דייר/לקוח הנדרש לשירות יכול לפתוח תקלה/קריאה 24/7 באמצעים דיגיטליים או מענה טלפוני אנושי 24/7, למעט יום כיפור.
שעות פעילות החברה בין השעות 08:00-17:00 בימים א-ה למעט ערבי חגים, חגים וימי שבתון.
בעת פתיחת תקלה במערכת בשעות 8:00 עד 17:00 בימי פעילות המשרד, יתבצע תיאום של בעל מקצוע עד ארבע שעות עבודה מפתיחת התקלה.
בעת פתיחת תקלה במערכת מעבר לשעות הפעילות 17:00 עד 08:00 (ביום העסקים הבא) יתבצע תיאום של בעל מקצוע עד ארבע שעות מהתחלת שעות הפעילות המשרד ביום העסקים הבא.
החברה מתחייבת לטפל בתיקון תקלות עד 3 ימי עסקים ממועד פתיחת התקלה במוקד השירות, עבור מזגנים עד 6 ימי עסקים (בחודשי החורף והקיץ).
על אף זאת החברה תנסה לספק שירות מיידי ככל הניתן.
בנוסף, במידה ונפתחה תקלה מעבר לשעות הפעילות והלקוח מבקש טיפול מיידי, הוא יוכל לקבל שירות לילה/שבת בתוספת תשלום חד פעמית של 700 ₪ פלוס מע"מ באישור בכתב של הלקוח/הצרכן.
במידה ושוכר או המשכיר מעוניינים לטפל בתקלה בעצמם ולא להמתין לשירותי החברה, העלות תהיה על חשבונם ללא החזר/קיזוז כספי, והחברה לא תהיה אחראית לטיפול בתקלה זו כולל תקלות מתמשכות בתקלה זו.
במידה ולא תיאמה החברה טכנאי בטווח של 3 ימי עבודה, רשאי בעל הנכס או השוכר לטפל בתקלה בעצמו, לחייב בגין התיקון את החברה וכן החברה תפצה אותו כפיצוי בעלות של חודשיים שירות וכן יוכל להפסיק את חוזה השירות באופן מיידי.
במידה והגיע בעל מקצוע בטווח של 3 ימי עבודה אך התקלה לא נפתרה בשל זמינות חלק חילוף ייחודי או סיבה אחרת, רשאי בעל הנכס או השוכר לטפל בתקלה בעצמו, לחייב בגין התיקון את החברה, אך הלקוח לא יזכה לפיצוי כלשהו.

13. שירות במקרים דחופים:

  • במקרים דחופים, תטופל התקלה מעבר לשעות הפעילות, 24/7 מלבד יום כיפור.
  • הגדרת מקרים דחופים:
    • תקלת חשמל בכל הדירה, הרמת מפסק ראשי אינה הפתרון.
    • תקלה הגורמת לנזק משמעותי ומיידי ו/או לחוסר אפשרות להשתמש בנכס ו/או ביח"ד, כדוגמת פיצוץ צינור מים ראשי
    • דלת ראשית, לא ניתן לפתוח או לנעול.
    • תקלה בטיחותית שיש בה סכנת חיים
    • דליפת גז מצינור ראשי

14. חבילות השירותים:

חבילת:
ניהול נכס
חבילת:
ניהול ותחזוקה
חבילת:
משכיר ++
החלפת דיירים:בדיקה וליווי תהליך פינוי דייר מפנהכלולכלולכלול
קריאת מונים והעברת חשבונות בין דייריםכלולכלולכלול
בדיקת דירה בתום תקופת דייר והפקת דו"חכלולכלולכלול
קליטת דייר חדשכלולכלולכלול
תיעוד הנכס והפקת דוחכלולכלולכלול
קשר עם הדיריםכלולכלולכלול
קשר מול וועד הביתכלולכלולכלול
גביית תשלומיםכלולכלולכלול
החלפת מנעול דלת ראשית*כלולכלול
תחזוקה מונעת:החלפת פלאנצ וגוף חימום*כלולכלול
* אחת ל-3 שניםשימון צירים, גלגלי מסילות, חיזוק ברגים רופפים*כלולכלול
תחזוקת תקלות:אינסטלציה- מים, ביוב כלים סניטריים*כלולכלול
חשמל*כלולכלול
מערכת הולכת גז*כלולכלול
מזגנים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!*כלולכלול
דוד מים חמים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!*כלולכלול
קולטי שמש- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!*כלולכלול
דלת כניסה (צירים ומנגנון נעילה)*כלולכלול
דלתות פנים (צירים ומנגנון נעילה)*כלולכלול
תריסים*כלולכלול
סקר מקיף, תיעוד הנכס ובדיקת מערכות*כלולכלול
איתור דיירים (תיווך):* **
הבטחת תשלומי שכר דירה:כלול
* השירות בעלות נפרדת: משכיר פלוס ינהלו את האירוע, תשלום עבור עלות העבודה והחלפים יחולו על בעל הנכס

15. תשלום:

הלקוח מצטרף למסלול חבילת שירות _______________

עלות השירות החודשי הינה: ____________₪ פלוס מע"מ, _______________ כולל מע"מ, העלות תשולם בתחילת כל חודש שירות בהוראת קבע.
הלקוח מאפשר לגבות תשלום מאמצעי התשלום המשמש להוראת הקבע עבור השירותים הנוספים שאינם כלולים בחבילת השירות המפורטת בהסכם זה.

פרטי האשראי יוצפנו ויישמרו במערכת מאובטחת מורשית לצורך חיובים חד פעמיים ושוטפים.
אל דאגה- פרטי האשראי לא יחויבו עד שלא יסתיים תהליך ההצטרפות.
בסיום כל שנה ממועד תחילת ההתקשרות תהה זכאית החברה לעדכן את עלות השירות החודשית כפוף לעדכון 30 ימים מראש ובכתב.
התמורה בגין השירות ישולם מדי חודש בחודשו, בין אם השתמש בשירות ובין אם לאו.

16. התקנון הקובע:

תקנון זה מחייב ואחיד, נוסח התקנון המחייב והקובע הוא התקנון המפורסם באתר שעשוי להתעדכן.

17. חבות ואחריות:

  • החברה לא תישא בכל חבות או אחריות כלפי הלקוח בכל הנוגע לנזקים עקיפים או תוצאתיים או ביחס לאובדן רווחים אשר ייגרמו ללקוח (ככל שייגרמו) במסגרת ו/או כתוצאה מביצוע הסכם זה, וזאת אף ביחס למקרים בהם היתה אמורה החברה לדעת כי קיימת אפשרות לכך שייגרמו אותם נזקים. מוסכם ומובהר בזאת, כי בכל מקרה, החבות הכספית הכוללת בה תישא החברה, לרבות חבות נזיקית, חוזית או אחרת, ביחס לביצוע התחייבויותיה מכח הסכם זה, לא תעלה על תשלומי התמורה שישלם הלקוח לחברה במהלך תקופת ששת (6) החודשים שקדמה למועד בו התרחש (ככל שהתרחש) האירוע, אשר לטענת הלקוח מקים לו זכות כלשהי כלפי החברה ו/או אשר מחיל על החברה כל חבות כלפי הלקוח.
  • מוסכם בזאת, כי הלקוח לא יהיה רשאי להעלות כלפי החברה כל טענה ו/או לנקוט בכל הליך משפטי כנגד החברה, ביחס לקיום התחייבויותיה של החברה מכח ההסכם, לרבות טענות ו/או תביעות במישור החוזי ו/או אשר מתייחסות לאחריות נזיקית או לרשלנות, לאחר חלוף תקופה של 12 חודשים קלנדריים ממועד קיום ההתחייבות הרלוונטית, אשר ביחס אליה הועלתה הטענה.

18. הצהרת הלקוח:

הלקוח מצהיר ומתחייב כי:

  • כתב שירות זה ותנאיו מהווים חוזה בין הלקוח לבין החברה
  • השירות לפי הסכם זה מתייחס לנכס בודד בכתובת המפורטת.
  • בעת הצטרפות לקבלת השירות על פי כתב שירות זה, הדירה והמערכות המפורטות בדירה תקינות.
    • במידה ובעת הצטרפות לשירות תהיה תקלה או תתגלה תקלה במהלך סקר אתר, מערכת זו לא תכנס לשירות עד לתיקון המערכת על חשבון הלקוח.
  • הינו הבעלים או מיצג את הבעלים ע"י ייפוי כח וכי הוא זכאי להעמיד את הנכס לשכירות וכן לגבות דמי שכירות מחמת היותו בעל זכות בנכס או מחמת היותו מחזיק בהרשאה מתאימה מטעם בעל הזכויות בנכס לעשות כן במשך כל תקופת השירות.
  • הסכם השכירות בינו לבין הדייר עומדות בדרישות כל דין.
  • יקיים בכל עת את התחייבויותיו והצהרותיו בהסכם השכירות כלפי הדייר.
  • הפרטים שנמסרו בעת ההרשמה ובהסכם זה נכונים ומלאים וכל המסמכים אמיתיים ותקפים.
  • הנכס משמש לשימוש פרטי אלא אם סוכם אחרת. הדיירים אשר חתומים בהסכם השכירות הינם אנשים פרטיים (לא חברה ולא עוסק).
  • מאשר לנציג החברה לבקר בנכס על פי הצורך בהתאם לצרכים המפורטים בהסכים השירות בתיאום מול הדייר.
  • מאשר לחברה לנהל את הנכס במקומו ולתקן תקלות על פי הצורך ובכפוף להסכם זה.
  • מאשר לקבל מהחברה מידע בגין הנכסים שברשותו וכן הצעות לשירותים משלימים באמצעות פניה טלפונית או דיגיטלית.

19. פרטי הלקוח:

כתובת הנכס: ___________________ פרטי הנכס: __________________________
כתובת מגורים: _______________ טלפון: ____________ דוא"ל: _________________
חתימת הלקוח:
שם מלא: __________________ ת.ז. : ______________ תאריך: _______________

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן