אנחנו מכירים טוב יותר את הנכס שלכם… לא מאמינים? המשיכו לקרוא:

כחברה מקצועית הדוגלת לספק רמת שירות גבוהה, חברת "משכיר פלוס" מקפידה גם על הפרטים הקטנים. כאשר אנו מצרפים דירה/ בית לשירות, נציג החברה מבקר בנכס וסוקר אותו ביסודיות. הנציג ממלא טופס בו מזין את כל המערכות הקיימות ובכל מערכת מפרט את הדגם, המיקום והמספר הסידורי, לדוגמה מזגן סלון: מסוג מזגן עילי, שם היצרן, דגם מסויים, מספר סידורי. המזגן נבדק ונרשמות הערות כלליות נוספות.

וכך עבור מערכות נוספות כגון אינסטלציה, חשמל, חלונות, דלתות, תריסים, דוד מים חמים, קולטי שמש וכו'.

ואולי נשאלת השאלה מודע זה נדרש?

בעת דיווח על תקלה, אנו יכולים לספק שירות מקדים עוד בטרם יגיע טכנאי לדירה, להלן מספר דוגמות ממקרים קודמים:

לקוח שדיווח על נזילה בברז מקלחת ילדים הנמצאת בקומה עליונה של הבית, במהלך שיחת הטלפון הראשונית ביקשנו ממנו לסגור את הברז במרכזיה העליונה, נציג טלפוני הנחה אותו וכיוון אותו למיקום המדוייק, בכך צמצמנו את אספקת המים רק לחלק מהקומה העליונה והדייר יכל להמשיך להתנהל בלי לחץ, למרות שאינסטלטור הגיע איליו כשעתיים לאחר מכן בלבד.

סיפור מעניין נוסף התרחש כאשר לקוח דיווח שהוא חזר הביתה ובדירה אין חשמל. הנציגה ששוחחה איתו ביקשה ממנו לגשת ללוח החשמל ולראות האם המפסק הראשי קפץ, הדייר לא ידע אפילו איפה לוח החשמל. בדירה המסוימת הזאת שהייתה חלק מחלוקה של הנכס בעבר מיקמו את ארון החשמל בתוך ארון עץ נסתר, אך בזכות הנתונים השמורים והמתוייקים בתיק הנכס, ידענו להנחות את הדייר, לאחר דקות ספורות של שיחה הדייר הרים את המפסק והחשמל חזר.

סיפור אחרון מספר על תקלה בדוד מים חמים, הלקוח דיווח שמפסק החשמל הראשי קופץ בכל פעם שהוא מדליק את דוד החשמל. מאבחון ראשוני הבנו שככל הנראה גוף החימום גורם לקצר החשמלי, במקביל לשליחת טכנאי תיאמנו עם אחד השכנים שהינו האחראי על מפתח למעבר לגג, זאת כדי שהטכנאי יגיע ויוכל להעלות לגג המשותף עליו מותקנים דודי המים החמים. הדייר בכלל לא היה מודע לנושא המפתח שנמצא אצל השכן, ופה שוב המקצועיות שלנו הוכיחה את עצמה ביעילות וזריזות, מרגע פתיחת התקלה עד לפתרונה חלפו פחות משעתיים.

אז בואו נשאל שוב, מי מכיר טוב יותר את הנכס?

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן